Bestellen

Bosthon-account aanmaken/wijzigen

Het is niet verplicht een account aan te maken maar door een account aan te maken in onze webwinkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Een account aanmaken is heel eenvoudig: klik op “Account aanmaken” en volg de instructies op de website. Vul alle verplichte velden in en klik op “verstuur”. In enkele ogenblikken krijgt u een bevestiging van uw nieuwe account.
U kan onmiddellijk uw accountgegevens wijzigen of aanvullen met facturatie- en leveradressen enz.

Ik ben mijn accountpaswoord vergeten, wat nu?

Geen probleem, in het loginscherm van de account kan u klikken op “Uw wachtwoord vergeten?”. Het systeem vraagt u uw e-mail adres in te vullen en u ontvangt binnen enkele ogenblikken nadat u het e-mail adres hebt ingevuld en op “verstuur” hebt geklikt een e-mail met instructies om een nieuw paswoord in te stellen.

Een product is niet in voorraad maar ik wil het toch bestellen

U kan het best onze klantenservice contacteren, via e-mail (info@bosthonsport.be), per telefoon + 32 11 52 66 18 of even langs komen in de winkel. Wij doen dan al het nodige om u het gevraagde product zo snel mogelijk te bezorgen. Normaal gezien zijn quasi alle Thule & König producten binnen de week leverbaar.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Bent u iets vergeten of hebt u zich bedacht? Geen probleem, neem direct contact op met onze klantenservice. Zolang uw bestelling onze winkel niet verlaten heeft kan u alles wijzigen of annuleren. Is de levering toch al vertrokken weiger deze dan als de chauffeur komt afleveren. Indien u zich bedenkt nadat de levering plaatsgevonden heeft dan kan u gedurende 14 dagen na de dag van de aflevering beroep doen op uw herroepingsrecht. U beschikt over een termijn van veertien (14) kalenderdagen vanaf de leveringsdatum van het product of producten om zonder redenen het product of de producten terug te sturen.
In het geval u beroep wil doen op uw herroepingsrecht dan dient u schriftelijk melding te maken van de herroeping en dit door het “formulier voor herroeping” in te vullen of door een andere ondubbelzinnige verklaring af te geven (per mail of schrijven) waarin u verklaart de overeenkomst te herroepen.

U mag het product of de producten pas retour zenden wanneer u schriftelijk melding heeft gemaakt van het recht van herroeping.

U dient met de volgende punten rekening te houden:
- de kosten voor de retour zijn altijd ten laste van de klant.
- het product of de producten dienen opgestuurd te worden naar de hoofdzetel:  BOSTHONSPORT Grote Baan 61  - 3530 Houthalen-Helchteren (België)
- de retourzendingen zijn steeds op risico van de klant. Zoekgeraakte of beschadigde goederen van retour gezonden producten vallen niet onder de verantwoordelijkheid van Bosthonsport.
- het product en/of de producten moeten volledig zijn inclusief toebehoren, gebruiksaanwijzingen, e.d.
- het product dient in zijn oorspronkelijke verpakkingen teruggezonden te worden.
- het product of producten mag (mogen) nog niet gebruikt zijn, met uitzondering van montage/demontage.
- vuile of beschadigde producten worden niet aanvaard.
- gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten, bijvoorbeeld nummerplaten worden nooit teruggenomen.

Als de retourzending niet voldoet aan deze voorwaarden dan komen deze niet in aanmerking om terugbetaald te worden. Wij werken in dat geval samen met u een gepersonaliseerde oplossing uit.
Wij bevestigen u altijd de ontvangst van de herroeping.

Terugbetaling en modaliteiten

De terugbetaling zal uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het “formulier voor herroeping” en de retourzending geschieden. Het bedrag wordt terug gestort inclusief de initiële leveringskost. Indien de retourzending pas NA 14 dagen, na de invulling van het “formulier voor herroeping” in het bezit is van Bosthonsport, dan hebben wij nog 14 dagen extra de tijd om het bedrag terug te storten.

Bij een deelretournering wordt de initiële leveringskost niet terugbetaald.

Terugbetaling gebeurt door ons onder gebruikmaking van hetzelfde betaalmiddel dat u gebruikt hebt bij uw bestelling, tenzij u uitdrukkelijk met een ander betaalmiddel hebt ingestemd en op voorwaarde dat de terugbetaling voor u geen extra kosten meebrengt.

Het formulier voor herroeping vindt u hier in PDF. 

Kan ik producten van Thule & König huren?

Wie een dakkoffer, dakdrager, fietsdrager, fietskoffer, bagagetas slechts af en toe gebruikt, kan bij ons al deze artikelen huren. Dit kan via de website www.dakkofferhurenlimburg.be. Zo bent u zeker dat alle gevraagde informatie juiste is en alles voor u klaar staat voor de afhaling en/of  montage zodat u zonder zorgen op vakantie kan vertrekken. Indien je geen plaats heeft om het aangekochte  op te bergen, dan doen wij dit voor u. Alle info hieromtrent kunt u telefonisch opvragen via onze klantenservice +32 11 52 66 18  of raadplegen via onze website www.dakkofferhurenlimburg.be.