Algemeen
Ik ben mijn sleutels kwijt. Waar kan ik nieuwe kopen?
U kan sleutels bestellen via onze website of via de store. De referentie kan u terugvinden op basis van het sleutelnummer. Als op de sleutel van een dakkoffer geen nummer staat, hebben we het BA-nummer nodig. Dat staat op een sticker aan de binnenkant van het kofferdeksel. Wij hebben standaard alle sleutelnummers in voorraad.
Waar kan ik reserve-onderdelen kopen?
De meest courante onderdelen kan u vinden op de website. Het is echter onmogelijk alle onderdelen op de website te vermelden. Het best kan u reserve onderdelen bestellen via onze store . Onze technische adviseurs beschikken over alle onderdeellijsten en kunnen u het best adviseren. Wij hebben steeds de meeste onderdelen in voorraad.
Kan ik technische wijzigingen aanbrengen aan het product?
Een technische wijziging vreemd aan de aangekochte Thule producten is niet toegestaan. Als u dat wel doet, is Bosthonsport of Thule daar niet aansprakelijk voor. Ook de garantie van 5 jaar op Thule producten komt dan te vervallen.
Hoe wordt de veiligheid van de producten gegarandeerd?
Alle Thule artikelen worden uitvoerig getest zodat ze voldoen aan alle iso-normen en City-crash normen. Ook Bosthonsport, als bedrijf, heeft een ISO-kwalificatie.
Naar welk e-mailadres kan ik vragen/foto's sturen?
Contacteer onze klantenservice via een e-mail bericht naar info@bosthonsport.be. Zij zullen dan op korte termijn contact met u opnemen. U kunt tevens via e-mail foto’s sturen of via https://wetransfer.com/.
Moet ik mijn Thule-producten altijd vergrendelen?
Producten met een slot erop dienen tijdens het vervoer altijd vergrendeld te zijn